Pagini

21 feb. 2010

Flacara Violet Funny photo Mircea Geoană Marian Vanghelie

Funny photo Flacara Violet
Flacăra Violet - Funny photo Mircea Geoană, Marian Vanghelie
Pictures Collection: Political funny photos retouch 2010
Comment: Congresul PSD 2010

Bancuri: Moare toată lumea de pe pământ şi ajunge la Poarta Raiului. Dumnezeu vine şi spune:
- Vreau ca bărbaţii să formeze două cozi. Una cu bărbaţii care în timpul vieţii şi-au dominat nevestele şi una cu bărbaţii care au fost dominaţi de ele. Iar nevestele să plece cu Sf. Petru.
Zis şi făcut. Când Dumnezeu se uită din nou, femeile plecaseră iar bărbaţii formaseră doua cozi. Coada celor dominaţi de neveste era foarte lungă, iar coada celor care îşi dominaseră nevestele era compusă dintr-un singur om.
Dumnezeu se enervă:
- Ar trebui să vă fie ruşine! V-am creat după chipul şi asemanarea mea şi v-aţi lăsat ţinuţi sub papuc! Priviţi-l pe singurul meu fiu care a ştiut să stea drept şi m-a făcut să fiu mândru de el! Spune-le, fiul meu, cum ai reuşit să fii singurul bărbat din această coadă?
- Nu ştiu, nevastă-mea m-a pus să stau aici ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?