Pagini

17 ian. 2010

Brăila Zona Liberă Umor negru funny photo picture

Funny pictures Zona Libera
Brăila - Zona Liberă - Umor negru funny photo picture
Pictures Collection: Funny photos pictures
Foto: Brăila - Str. Carantinei

Indicator "Zona Liberă" amplasat lângă Penitenciarul Brăila! Umor negru?

Bancuri: O femeie este oprită din trafic de un poliţist.
Politistul: Bună ziua.
Femeia: Bună ziua, ce s-a întâmplat?
Politistul: Aţi depăşit limita de viteză. Permisul dumneavoastră vă rog.
Femeia: Vi l-aş da, numai că nu am aşa ceva.
Politistul: Nu aveţi?!
Femeia: L-am pierdut definitiv pentru conducere repetată în stare de ebrietate.
Politistul: Aha... îmi arătaţi vă rog actele maşinii?
Femeia: Nu pot.
Politistul: De ce?
Femeia: Am furat această maşină.
Politistul: Ce-aţi făcut?!
Femeia: Am furat maşina şi am ucis proprietarul.
Politistul: Poftim?!!!
Femeia: Dacă nu mă credeţi, cadavrul este în portbagaj... vreţi să îl vedeţi? În acest moment poliţistul se retrage încet spre maşina sa şi cere ajutoare prin radio. În 5 minute sosesc la faţa locului alte 5 maşini de poliţie. Un ofiţer superior se apropie de maşina femeii cu pistolul pregătit.
Superiorul: Doamnă, vă rog să ieşiţi din maşină!
Femeia: S-a întâmplat ceva, domnule?
Superiorul: Unul dintre colegii mei mi-a spus că aţi furat această maşină şi că aţi ucis proprietarul.
Femeia: Am ucis proprietarul?
Superiorul: Da. Vă rog să deschideţi portbagajul.
Femeia iese din maşină şi deschide portbagajul, care este... gol.
Superiorul: Maşina este a dumneavoastră?
Femeia: Da. Poftiţi actele ei.
Superiorul: Unul dintre colegii mei susţine că nu aveţi nici permis.
Femeia caută în poşetă, scoate un port-document şi-l dă poliţistului. Acesta îl deschide şi studiază permisul, care este în regulă. Superiorul deja nu mai ştie ce să creadă.
Superiorul: Mulţumesc, doamnă... Vedeţi, colegul meu mi-a spus că nu aveţi permis, că aţi furat maşina şi aţi ucis proprietarul!
Femeia: Sunt convinsă că mincinosul v-a spus şi că mergeam cu viteză!
Morala: Nu vă puneţi cu femeile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?