Pagini

10 dec. 2012

Funny photo Kelemen Hunor şi Victor Ponta - Protocol USL UDMR

Kelemen Hunor Victor Ponta funny photo Protocol
Funny photo Kelemen Hunor şi Victor Ponta - Protocol USL UDMR
Funny photos collection: Ştiri funny photos 2012

Victor Ponta : „Am vorbit cu domnul Hunor Kelemen care mi-a spus că formaţiunea politică pe care o conduce îşi manifestă disponibilitatea pentru a participa la actul de guvernare, pentru formarea, împreună cu USL, a unei majorităţi constituţionale.”

Kelemen Hunor : „Apreciez gestul premierului Victor Ponta, declaraţiile de ieri sunt cunoscute. Sigur că după ce vom afla rezultatele finale vom începe discuţii cu USL, considerând că este important ca interesele pe care le reprezintă UDMR să fie reprezentate la nivel parlamentar şi guvernamental”

Bancuri: La ginecolog se deschide uşa şi intră în cabinet o tânără:
- Domnule doctor, mă iertaţi, am fost mai devreme la dumneavoastră. Nu cumva aţi găsit o pereche de bikini?
- Nu, domnişoară.
- Aha, înseamnă că i-am uitat la stomatolog!

5 comentarii:

  1. Iarăşi UDMR ? Este prea de tot !

    RăspundețiȘtergere
  2. De asta îmi era teamă. Se şterge totul cu buretele, pentru o majoritate constituţională. M-am plictisit de astfel de declaraţii care apar după ce oamenii politici s-au văzut cu sacii în căruţă. Mă întreb - retoric - de ce nu ni s-a spus asta înainte de alegeri.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Corvin – Orice presupusă asemănare între UDMR şi domnişoara din bancul postării este pur întâmplătoare :)

    @Cristian Lisandru - Dl Victor Ponta ne anunţă un an 2013 foarte greu, economic, dar este pregătit, se schimbă meniul, ne va oferi non-stop constituţie pe pâine :)
    Un anunţ cusut cu aţă albă, o „majoritate constituţională” se poate face la timpul ei, să ajungem acolo, eu i-am sugerat în postarea de astăzi domnului Victor Ponta să nu asculte numai ce-i spune capul chitit pe funcţia de prim-ministru, să mai asculte şi picioarele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa pot inchide gura PPE. Oricum, revizuirea constitutiei fara acordul UDMR ar transforma "regimul" de la bucale intr-unul rasist, xenofob, iredentist, fascist, comunist, bolsevic... etc.
      Important e ca nu depind de ei. Pentru a-si atinge obiectivele, Basescu ar fi ciopartit orice numai sa-i fie lui... normal.

      Ștergere
  4. @Aristotel Costel - Până la revizuirea constituţiei mai este cale lungă, vom mânca constituţie pe pâine, dar anunţul grăbit al domnului Victor Ponta, pe fundal de exit poll, „Am vorbit cu domnul Hunor Kelemen care mi-a spus că formaţiunea politică pe care o conduce îşi manifestă disponibilitatea pentru a participa la actul de guvernare, pentru formarea, împreună cu USL, a unei majorităţi constituţionale.” pare cusut cu aţă albă, dacă dl Traian Băsescu nu ar fi aruncat în piaţă tema numirii primului-ministru probabil nu urma nici acest anunţ controversat făcut de dl Victor Ponta :)

    RăspundețiȘtergere

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?