Pagini

18 sept. 2012

Jose Manuel Barroso Angela Merkel funny photo - Şi noi am plantat panseluţe

Funny photo Jose Manuel Barroso Angela Merkel Panseluţe
Jose Manuel Barroso şi Angela Merkel funny photo - Şi noi am plantat panseluţe
Funny photos collection: Ştiri funny photos 2012

Jose Manuel Barroso : Avem discursul despre mai multă Europa, dar este nevoie şi de o Europă mai bună, o Europă bazată pe valori. Şi de aceea, de exemplu, este de o importanţă decisivă ca în UE toate ţările membre să respecte statul de drept şi valorile democratice ale unei societăţi pluraliste şi libere. Tocmai de aceea vreau să spun că sunt foarte bucuros şi mândru de rolul pe care Uniunea Europeană şi Comisia Europeană îl joacă în problemele apărute în România. Datorită UE şi Comisiei Europene a fost posibil să evităm schimbările nedemocratice din România şi trebuie să fim mândri de acest lucru, pentru că am fost în stare să reinstaurăm statul de drept într-o ţară care este membră a Uniunii noastre”

Bancuri: În toiul nopţii, Bulă, plin de zgârieturi şi vânătăi pe faţă, cărând două valize grele, sună la uşa apartamentului tatălui său. Tatăl, buimac de somn deschide:
- Ce-i cu tine Bulă, la ora asta şi în halul ăsta?
- M-am certat cu nevasta-mea.
- Şi a îndraznit aia să dea în tine? Eu, în locul tău, o făceam bucaţi!
- Da’ ce crezi că am în valize?

Un comentariu:

  1. Mânca-i-ar tata pe ei, că frumoşi mai sunt. Mai ales cu panseluţele pe fundal... :)

    RăspundețiȘtergere

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?