Pagini

PAGINA FACEBOOK

3 feb. 2010

Funny photo După alegeri Traian Băsescu Suflet candidat preşedinţie

Funny photo După alegeri Traian Băsescu - Suflet candidat preşedinţie
Pictures Collection: România alegeri prezidenţiale 2009 funny photo retouch
Comment: Suflet candidat preşedinţie

Bancuri: Traian Băsescu la psihiatru:
- Nu ştiu ce se-ntamplă că în ultimul timp sunt tot mai atacat de opoziţie şi de moguli, au inceput să mă parasească sustinatori fideli, scad în sondaje, a devenit Ion Iliescu cel mai respectat preşedinte! Mi se reproşează că prea mă bag în toate, că sunt autoritar şi chiar că mă consider Zeu…
Psihiatrul:
- Stressul alegerilor. S-o luăm încet şi metodic. Spuneţi-mi amanunţit, cronologic tot ce aţi facut.
Traian Basescu:
- Păi, la început am creat Cerul şi Pământul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Cafea? Ceai? Un pahar cu apă?